Pages

Saturday, December 4, 2010

benda yang tak kan korang jumpa..

salam 1 MALAYSIA.. slamat pagi korang... amacam..?? sihat..?? klau tak sihat pegi jmpa Dr.. jmpa la Dr yg spatot nye erk.. jgn la jmpa Dr Rozmey plak.. kalau ada masalah badan tak pela.. hahahaha... ari ni aku nk tunjuk kt korang sesuatu yang x kan korang jmpa katr tmpat len... jom tgok... jeng jeng jeng...



haha... amacam.. comey x..?? hahaha... dari dulu g aku tringin nak tgok muke sultan kita yg firts.. hahaha... nila dia yg sbenor...

ni gmbo yg kdua.. yg ni mmg kompem korang x kan jmpa.. haha... aku dh sign up... tggu korang je lg... jom kita gna fesbuk orang melayu.. wlaupon aku aku bkn org klate tp sign je.. hahaha...


ni la fesbuk loghat klate.. demo bleh daftor klau demo nak...
jom komen :-)

4 comments:

Sang Gabriel said...

sial je....haha.macam bangang

Unknown said...

perasan la tu. tak pa superimpose diri sendiri ok. tak de orang nak saman.eheh.
BlogSyarih

Mama Marissa Naufal said...

nak join facebook kelantan...!

Puteri Iqa Izyan said...

hahahaha..comel lah..
nk2 yg fb tuh :P

latest entri : ingat aku pandai sangat main bowling? takkkkk....

Post a Comment