Pages

Sunday, December 19, 2010

Tiket Final AFF SUZUKI CUP 2010 Di Bukit Jalil

السلام عليکم. Selamat pagi semua. apa kabo.? Korang sihat ke.? Dah makan.? Tetiba hari ni aku jadi caring plak. Haha. Hari ni aku nak tunjuk dekat korang, dekat pembaca blog ni, dan seluruh warga dunia, tiket AFF SUZUKI 2010.




Tiket ni aku beli masa Malaysia lawan dengan Vietnam hari tu. pada pendapat aku la, tiket final pon mesti tak jauh beza daripada tiket ni. Tapi apa yang bezanya, tak tentu lagi aku akan dapat tandatangan Muslim Ahmad macam tiket ni. Yang tu dari segi design la. dari segi plak harga tak kompem lagi la RM20 macam dulu coz ni kan final, mesti FAM nak kaut untung lebih punya.

Kepada korang la, kalau korang nak tiket final ni korang boleh la dapatkan dekat MSN (Majlis Sukan Negara) korang tau kan dekat mana. so, cepat-cepat la dapatkan sementara masih ada. nanti terlepas pulak. Tapi MSN belum umumkan bila tiket akan mula dijual. Jom sama-sama kita gegarkan Stadium Nasional Bukit Jalil pada 26hb 12 2010.

5 comments:

handsfreeshoppe said...

kalau beli online ade tak?
majlis sukan negara tu kat mane ye? bole bagi address??
tolong comment kat blog saye ye

apiez said...

boleh je.. tapi kat blog yang mana satu..?? add saye kat fb la senang.. http://www.facebook.com/apiez12

Unknown said...

bro kat mane boleh beli tiket?

kuMmY said...

please get the tickets at National Stadium, Bukit Jalil on thursday 23rd Dec, 10am onwards...

FYI.. tickets are sold at RM30 and RM50..

Fitri Monsor said...

RM 50 dan RM 30 cit!letak mahal mana pun aku ttp prgi!yeah!Malaysia boleh!

Post a Comment