Pages

Tuesday, December 21, 2010

Tarikh dan tempat membeli tiket final AFF SUZUKI 2010

Dengan nam Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Salam 1 Malaysia. dalam entri sebelum ni ada la beberapa insan tanya aku kat mana nak beli tiket final ni. Entri kali aku nak story la kat korang seberapa banyak info yang aku tau.

Benda first yang diorang tanya MSN tu kat mna..?? sory la. sebenornya bukan MSN, tapi Stadium Nasional Bukit Jalil. Haha. sory sangat pasal salah info. Kalau korang nak beli tiket final ni korang boleh beli dekat Stadium Bukit Jalil. Korang kena cepat la kalau nak. Kalau tak nanti habis. Kalau korang nak jadi pembeli bertuah korang boleh pergi time lunch. Waktu nak beli hari tu aku pergi time lunch dan kebetulan time tu semua player kebangsaan baru lepas training dan nak pergi lunch. Masa tu memang syok gile tapi rugi juga pasal aku tak bawak camera. tak leh la nak snap gambo dengan player kebangsaan. sekadar salam jela.
Harga tuk tiket kali ni pulak dah up sikit. DAri RM20 jadi RM30. biasa la, perniagaan. FAM pun nak untung jugak.


Ni la rope tiket untuk Final nanti.

Sekarang ni aku nak tunjuk kat korang pulak kat mana Stadium Bukit Jalil tu. Maybe dah ramai yang tau tapi tak pe la. Benda ni pon ada diorang tanya.




Haha. Sebenornye aku tak tau nak cite kat korang kat manaStadium Bukit Jalil ni. tapi pandai-pandai la korang search kat google. Tak pon lagi senang kalau tepon korang yang canggih tu ada GPS,

National Stadium Bukit Jalil Jalan Barat
57700 Kuala Lumpur
Ni alamat untuk jadi panduan korang la. Tapi lagi senang kalau korang naik komuter pergi Bukit Jalill. Kompem sampai.
Diorang ada tanya aku nak beli tiket ni secara online boleh..??!!! yang tu aku tak pasti la. Sebab aku pon tak pernah beli tiket online ni. Kalau korang rajin korang search jela. Maklumat terkhir yang aku nak bagi tau ialah kaunter tiket akan mula di buka pada 23hb 12 2010 bertempat di Wisma FAM.


MALAYSIA BOLEH..!!! Sama-sama kita doakan kejayan Skuad Kebangsaan kita..

Majulah Sukan Untuk Negara

1 comment:

Unknown said...

bro,rock d world pon kt bkt jalil kan??
kompom rmai org...huhu
2 event skali gus

Post a Comment